Et grønnere Lyngby

Jeg er stolt af at bo i Lyngby-Taarbæk Kommune. Vi kan bryste os med at være en klimakommune med mange smukke grønne naturområder, strande og badesteder. Det er nødvendigt, at vi opretholder vores status som grøn kommune, og det gør vi gennem samarbejde. For mig som politiker er din mening som borger essentiel. Jeg ønsker at høre dine ønsker og ideer til hvordan Lyngby-Taarbæk kan blive endnu grønnere.

Jeg vil også opfordre dig til at tilmelde dig kommunens nyhedsbrev, hvor der vil blive informeret om grønne arrangementer og høringer. Jeg ønsker også at mødes med borgerne flere gange årligt til gennemgang af eksisterende og fremtidige sager om en grønnere kommune. Jeg håber også, at andre fra den kommende kommunalbestyrelse vil deltage i disse møder, og hvis ikke, må vi afholde dem selv. Vi skal hjælpe hinanden, for på den måde bliver kommunen smukkest – både indeni og udenpå.